Loading...
شما اینجا هستید: خانه » صفحه خبر

 

اعلام نتایج مسابقه درگ 10 آذر

در حالی که میتسوبیشی لنسر EVO برنارد عیوضی با پورشه پانامرا همیشه پیروز مسعود علیزاده در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، هیجان در میان تماشاگران به اوج خود رسیده بود.با این وجود لحظاتی پس از سبز شدن چراغ و استارت طوفانی لنسر....
اعلام نتایج مسابقه درگ 10 آذر

 

به گزارش CarXR.ir : جمعه گذشته سومین مرحله از مسابقات درگ قهرمانی سال 91 زیر نظر هیات اتومبیل رانی و موتور سواری استان تهران، در محل دائمی این رقابت ها در بوستان ولایت برگزار شد.بیش از 45 دستگاه خودرو در قالب چهار کلاس، ریس استریت، شش سیلندر و هشت سیلندر اتمسفریک ، GT (چهارسیلندرهای پرخوران شده) و SUPER GT یا آزاد در این رقابت مهیج حضور داشتند.در کلاس شهری یا ریس استریت، همچون مسابقات قبلی، رقابت اصلی میان پراید های تقویت شده مجهز به پیشرانه های سری BP و گلف های ارتقاء یافته با پیشرانه های ABF یا نمونه های حجیم شده از مدل های 8 و 16 سوپاپ بود.در حالی که محمد رفان با گلف قرمز رنگ خود در تلاش برای تکرار زمان مسابقه پیشین بود، حسین حجتی بار دیگر با پراید BP برای تکرار قهرمانی نقشه می کشید.در نهایت نیز سکوی برتری نسیب تیونر خوشنام کرجی ، یعنی حسین حجتی شد که توانست در 15.06 ثانیه و در حدود 10 صدم ثانیه سریعتر از نفر دوم (پیمان نصیری) از خط پایان بگذرد.محمد رفان نیز که در نخستین تایم گیری به دلیل عدم چسبندگی مناسب لاستیک ها به مسیر نتوانسته بود به مرزهای فنی خودرو نزدیک شود، در دوم تایم گیری به زمان 15.17 ثانیه دست یافت و با تنها 0.02 ثانیه اختلاف نسبت به پیمان نصیری به رده سوم اکتفا کرد.نکته قابل توجه در این کلاس، بهبود چشمگیر زمان ثبت شده توسط محمد شیرازی بود که با تنظیم مجدد پیشرانه ، زمان 16.17 ثانیه را ثبت کرد و با اختلاف بسیار زیادی نسبت به مسابقات پیشین، رده هفتم این کلاس را از آن خود ساخت.شیوه برگزاری رقابت، همچون مسابقات قبلی به صورت ترکیبی بود، در کلاس شش سیلندر و هشت سیلندر اتمسفریک ، جذاب ترین خودروهای کلاسیک شهری باردیگر در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده بودند.کارن مگرودومیان که در رقابت های پیشین با ب ام و E46 مجهز به پیشرانه M3 نسل سوم (S54) موفق به کسب سریع ترین زمان شده بود و در رقابت قهرمانی کشور (26 آبان ماه) با تنها 0.05 ثانیه اختلاف ، قهرمانی را به عباس معمار (بیوک لسابر) واگذار کرده بود، در این رقابت ، سلاح جدیدی را به میدان آورده بود تا بتواند بار دیگر برای قهرمانی در کلاس شش و هشت سیلندر بجنگد.بدنه نسبتا سنگین وزن E46 در مدت بسیار کوتاهی با بدنه بسیار سبک وزن E30 تارگا جایگزین شده و قلب M3 جوان در سینه پدر بزرگ دهه 80 جای گرفته بود.بدین ترتیب در شرایطی که عباس معمار به دلیل نقص فنی از حضور در رقابت دهم آذر ماه بازمانده بود، کارن مگرودومیان توانست با حدود 1 ثانیه اختلاف نسبت به مسابقه پیشین، مسافت 400 متر را در زمان 13.68 ثانیه بپیماید و ضمن کسب قهرمانی ، رکورد این کلاس را ارتقاء دهد.برای رده نایب قهرمانی ، رقابت تمام عیاری بین دو آمریکایی آتشین، یعنی شورولت کامارو حسن جلیلی با پونتیاک علی اکبری در جریان بود که در نهایت با تنها 0.01 ثانیه اختلاف به برتری پونتیاک انجامید.بدین ترتیب حسن جلیلی به لطف 0.16 ثانیه برتری نسبت به علی جودکی (پورشه باکستر) بر سکوی سوم ایستاد.در کلاس GT یکی از نمایندگان دیفرانسیل جلو تیم ابولفضل مرادی (4GTUNER) در کنار مزدا 323 توربو، مهدی گزستانی و سه پژو توربو شده به دستان حسین حجتی حضور داشتند.آئودی TT ، گلف های نسل دوم توربو شده و چند تویوتا مجهز به توربو، از دیگر خودروهای جذاب این کلاس بودند. پژو 205 سبز رنگ حسین حجتی که در رقابت قبلی خوش درخشیده بود، در این مسابقه با نقص فنی دست و پنجه نرم می کرد و بر خلاف رقابت 26 آبان ماه نتوانست بر آئودی TT مرتضی شاد فرخ غلبه کند.در نهایت، مزدا 323 مهدی گزستانی ، حتی از میتسوبیشی لنسر به رانندگی ابولفضل مرادی نیز سریعتر ظاهر شد و مسیر 400 متری را در 14.16 ثانیه به پایان برد.بدین ترتیب گزستانی توانست از مقام قهرمانی خود در رقابت آبان ماه دفاع کند و ابولفضل مرادی با 0.28 ثانیه برتری نسبت به علی ابومسعودی به مقام نایب قهرمانی دست یافت.در نهایت و در برترین کلاس (SUPER GT) ،با حضور دوباره لنسرهای دو دیفرانسیل برنارد عیوضی و ابولفضل مرادی،بار دیگر هیجان محوطه برگزاری را فرا گرفته بود.مهدی جواهری تمامی تلاش خود را به کار بسته بود که با اعمال تغییرات تازه و استفاده از لاستیک های درگ بسیار مرغوب، مرسدس CL63 آبی رنگ را برای رقابت با پورشه پانامرا و لنسرهای سبک وزن آماده سازد.در هنگام قرار گیری دو خودروی مرسدس و پورشه در کنار یکدیگر، ابری از دود لاستیک محوطه پیت استاپ را فراگرفته بود که حاصل گرم کردن لاستیک های michelin مرسدس بود.با این وجود در نهایت پورشه بار دیگر به لطف سامانه انتقال نیروی چهارچرخ و لانچ کنترل فوق پیشرفته خود،سریعتر از رقیب اشتوتگارتی ظاهر شد و زمان 12.07 ثانیه را ثبت کرد.در دومین دور زمان گیری، در حالی که میتسوبیشی لنسر EVO برنارد عیوضی با پورشه پانامرا همیشه پیروز مسعود علیزاده در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، هیجان در میان تماشاگران به اوج خود رسیده بود.با این وجود لحظاتی پس از سبز شدن چراغ و استارت طوفانی لنسر، مشخص شد که مسعود علیزاده به دلیل نقص در سامانه های کنترلی ، شانس ثبت زمان در مقابل مهمترین رقیب را از دست داده است. در مقابل برنارد عیوضی به راحتی زمان 11.79 ثانیه را ثبت کرد و رکورد کلاس SUPER GT را در رقابت های اخیر ارتقاء داد.دقایقی بعد، مسعود علیزاده برای ثبت زمان به صورت غیررسمی پشت خط استارت قرار گرفت و با شتاب گیری فوق العاده ، زمان 11.81 ثانیه را ثبت کرد. اگرچه این زمان برای غلبه بر برنارد عیوضی کافی نبود، اما بهترین رکورد ثبت شده توسط پورشه پانامرا توربو در کشورمان محسوب می شود و در مقایسه با زمان به دست آمده در رقابت های پیشین ، رکوردی تازه به حساب می آید.ابولفضل مرادی با لنسر سفید رنگ شخصی خود که به عنوان خودروی شهری نیز کاربرد دارد در رقابتی تنگاتنگ بر مرسدس CL63 به رانندگی مهدی کاویان غلبه کرد و مقام سوم سریعترین کلاس را از آن خود کرد.خودروهای نظیر نیسان آلتیما مرتضی خلف نژاد و تویوتا سوپرا حسام آقایی نیز از معدود خودروهایی بودند که استارت زدن بر روی پوشش ضد هرزگردی را تجربه کردند و تایم خود را به لطف چسبندگی بیشتر در استارت، ارتقاء دادند.گیربکس سوپرا حسام آقایی با نقص فنی مواجه شد اما مرتضی خلف نژاد توانست مسافت 400 متر را در زمان 12.89 ثانیه طی کند که مقام پنجم را برای خلف نژاد به ارمغان آورد.

 

لزوم احترام به قانون و فرهنگ ورزشکاری

 

بی نظمی ، ناهماهنگی، روشن نبودن قوانین فنی و شرایط برگزاری از جمله بزرگترین مشکلات مسابقات درگ کشورمان قبل از ساماندهی این مسابقات در مسیر بوستان ولایت بودند.خوشبختانه در طول یک و نیم سال اخیر، چنین مسائلی به یمن برنامه ریزی دقیق ، هماهنگی مناسب شرکت کنندگان و قوانین صریح و روشن تنظیم شده تا حد زیادی کاهش یافته اند و با گذشت 9 ماه از سال 91 نیز شاهد افزوده شدن امکاناتی نظیر تابلو اعلام نتایج ، پوشش ضد هرزگردی و افزایش نظم در روند برگزاری چهار مسابقه بوده ایم که تنها به لطف تلاش های مستمر و همکاری شرکت کنندگان ، تماشاگران و مسئولین به دست آمده است.در دو مسابقه اخیر ، نیز تلاش هایی برای افزایش نظم در خصوص حضور به موقع شرکت کنندگان در محل برگزاری به عمل آمده است و سخت گیری هایی از سوی مسئول برگزاری برای حضور به موقع و فراگیر شدن فرهنگ احترام به سایرین در این رقابت ورزشی صورت پذیرفته است که رضایت بسیاری از شرکت کنندگان و نظم بیشتر روند بازرسی فنی را در پی داشته است.با این وجود در حالی که شرکت کنندگان و برگزار کنندگان در هر مسابقه ، قدمی را برای نزدیک شدن به سطح جهانی مسابقات شتاب برمی دارند، متاسفانه برخی از تماشاگران همچنان با روحیه ای غیر ورزشی به این رقابت ها قدم می گذارند و با رفتار ناشایست خود، مشکلاتی را برای سایرین ایجاد می کنند.مسائلی نظیر از بین بردن بنر های تبلیغاتی یا ورود به محوطه پیت استاپ از جمله مواردی هستند که نارضایتی تیم برگزاری را در پی دارند. اما در رقابت اخیر ، مسئله ای رخ داد که نقطه تاریکی از تاریخ مسابقات ورزشی کشورمان محسوب می شود.برخی از افرادی که به عنوان تماشاگر در محل حاضر بودند پس از مشاهده برتری میتسوبیشی لنسر بر پورشه مسعود علیزاده، به توهین به این راننده پرداختند و چنین حرکت شرم آوری را در مورد مرسدس CL63 نیز تکرار کردند.چرا که این دو خودرو گران قیمت با اختلاف اندکی کندتر از لنسر های تقویت شده ظاهر شده بودند.این حرکت غیر اخلاقی در حالی صورت گرفت که خانواده مسعود علیزاده به عنوان، قهرمان دوره های اخیر این رقابت ها در محل حضور داشتند و شاهد رفتار غیر اخلاقی افراد حاضر در میان تماشاگران بودند. متاسفانه راهی برای تعیین سطح فرهنگ و میزان درک افراد در زمان ورود به محوطه وجود ندارد و از سوی دیگر نمی توان علاقه مندان واقعی مسابقات اتومبیل رانی را از تماشای این رقابت ها محروم کرد، اما باید گفت که چنین حرکات و رفتار هایی آنچنان از فرهنگ ایرانی به دور است که مشاهده آن در یک محیط ورزشی بسیار تاثر آور و دلسرد کننده به نظر می رسد.تیم برگزاری www.CarXR.ir ، هیات اتومبیل رانی و موتور سواری استان تهران ، تیم های مسابقه ای ، ابولفضل مرادی ، حسن جلیلی، حسین حجتی و سایر شرکت کنندگان ضمن اعلام انزجار از توهین به مسعود علیزاده و مهدی جواهری، نهایت تاثر خود را از رخ داد رفتار های غیر اخلاقی در محیط ورزشی اعلام کرده اند و نهایت تلاش خود را به کار خواهند بست تا از تکرار چنین حرکات شرم آوری جلوگیری کنند.به امید آنکه، به زودی شاهد گسترش رفتار و رویکرد حرفه ای ، اخلاقی و متناسب با فرهنگ ایرانی در میان ورزشکاران و تماشاچیان کشورمان باشیم.


در پایان ضمن اعلام نتایج از تمامی علاقه مندان ، شرکت کنندگان، خبرنگاران ، تیم اجرایی و کلیه افرادی که به نوعی در برگزاری این مسابقه نقش داشتند، تشکر و قدردانی می نماییم.

 

صفحه 1 از 16123456»»


نظرات

 

  • فواد کلانتری فرد:

    ضمن تشکر از carxr مسابقه خیلی خوب بود . اما در مورد اقای علیزاده باید بگم من با کار تماشا گران مخافم اما اقای علیزاده بخاطر اینکه همزمان با لنسر اقای عیوضی حرکت نکردن با این شرایط مواجه شدن نه بخاطر باخت .

    یکشنبه 12 آذر 1391 - 15:02

  • مسعود:

    واقعا صحنه ی زشتی بود . من با اینکه طرفدار سفت و سخت برنارد هستم ولی آقای علیزاده هم قهرمان چند مسابقه ی قبلی بود.
    بنده خدا چون اتومبیلش گرانقیمت هست نباید بازنده بشه ؟؟!!

    یکشنبه 12 آذر 1391 - 19:11

  • رهگذر:

    جناب کلانتری عزیز.اینکه اقای علیزاده همزمان با اقای عیوضی حرکت نکردن (حالا زودتر حرکت کردن یا دیرتر فرقی نداره) مجوزی برای توهین و ناسزا نیست.مسابقات داور داره و خطایی رخ داده باشه لحاظ میشه. در اخر هم که اقای عیوضی رقابت رو پیروز شدن اگر رقابت به نفع اقای علیزاده تمام میشد هم باز نباید مورد توهین قرار میگرفتن.من فکر میکنم نوع سخن گفتن هر شخص ( در موقعیت های اینچنینی) نشانگر شخصیت و شان و فهم اون فردِ متاسفانه همونطور که carxr های عزیز اشاره کردن معیاری برای غربالگری این نوع افراد وجود نداره

    در کشور ما اول یک شی و وسیله و ورزش و سرگرمی و... غیره وارد میشه بدونه اینکه فرهنگ سازی لازم صورت گرفته باشه

    یه انتقاد هم به برگزار کنندگان این مراسم وارده که لزوم برگزاری همچین مسابقاتی رو در همچین سطحی واقع نمیدونم چه لزومی داریم که چند ماه و چند مدت یکبار همچین مسابقاتی رو با این سطح کیفی پایین و مکان نامناسب و خودروهای تکراری (هم به لحاظ برند و نوع و هم به لحاظ تیون) برگزار کنیم هر 6 ماه یا هر یک سال یکبار برگزار کنیم ولی در سطح بالا

    یکشنبه 12 آذر 1391 - 19:13

  • تماشاگر:

    متاسفانه تماشاچی ها توقع دارن یه سری ماشین گران قیمت بیان براشون نمایش بدن! اگر قرار بود ماشین استاندارد مقام اول بیاره، که تایم هاشون تو سایت کارخانه تولید کننده هست و نیاز به مسابقه نبود. من متاسفم برای تماشاچیانی که توقع دارن همیشه ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت تایم اول بزنن؛ در حالیکه اصولا ماشین های تقویت شده باید عملکرد بهتری داشته باشن که خوشبختانه جمعه این اتفاق افتاد.
    مطمئنا از این به بعد هم بقیه ماشین های تقویت شده سعی میکنن سریعتر از استانداردها باشن

    دوشنبه 13 آذر 1391 - 10:18

  • Masoud Mn:

    سایت عزیز کار ایکس ار
    من می خوام بدونم اگه کسی این کارو مثلا با یکی از راننده های پراید می کردن شما بازم اینجوری می نوشتین؟
    معلومه که تو هر مسابقه ای هم تشویق داره هم هوو کشیدن این چیزه جدیدی نیست
    در اینکه اقایان علی زاده و جواهری کمک هایی به مسابقه و سایت می کنند شکی نیست ولی این کار سایت باعث تاسف

    -----------
    پاسخ:
    با سلام خدمت شما دوست عزیز،
    پیرو صحبت شما، باید بگویم من هیچ فرقی بین پراید و پورشه نمی گذارم و از فخر فروشی هم بسیار متنفرم.
    تمامی شرکت کنندگان، عوامل اجرایی و شخص خود من از الفاظ زشتی که تماشاچیان در مورد این دو شرکت کننده بکار بردند ناراحت هستیم.
    مطمئن باشید اگر به جای این دو ماشین، رنو و پراید هم بود باز من به شخصه این خبر را منتشر می کردم.
    در ضمن این را هم بدانید که تا به امروز هیچ کمکی (چه مالی و چه غیر مالی) از سوی شرکت کنندگان برای سایت یا مسابقه صورت نگرفته است.

    با سپاس
    دلجو

    دوشنبه 13 آذر 1391 - 11:51

  • HorsePow3r:

    کلا بعضی از تماشاچیان یه قانون نانوشته برای خودشون درست کردن و معتقد هستن که مسابقه درگ فقط برای خودروهای تیونینگ شده هست و هرکسی که در درگ شرکت میکنه حتما باید یه ماشین معمولی و نسبتا ارزان قیمت رو تقویت کرده باشه!
    اما در هیچ نقطه ای از جهان، همچین قانونی وجود نداره و حتما شما هم بارها کلیپ درگ ماشین های سوپر اسپرت مثل لامبورگینی یا فراری رو دیدین که در یک مسابقه، با یه خودروی معمولی اما تقویت شده رقابت میکنن و از این لحاظ هیچ محدودیتی تعیین نشده. اتفاقا اینجور رقابت ها خیلی هم جذاب هست و همه دوست دارن ببینن که اون ماشین تقویت شده در برابر یه سوپر اسپرت استوک چه عملکردی داره.
    حالا یه امکانی فراهم شده و یه فضای مناسب به وجود اومده تا راننده ها بتونن توانایی خودروهای خودشون رو محک بزنن و کسانی هم که صاحب خودروهایی مثل پانامرا توربو یا دیگر مدلهای پر شتاب هستن، دوست دارن از این فرصت استفاده کنن و خارج از محدودیت ها و قوانینی که در خیابان ها و اتوبان ها وجود داره، از حداکثر قابلیت های فنی ماشینشون استفاده کنن. گناه نکردن که! برد و باخت هم خیلی مهم نیست و بهتره به جنبه فرهنگی و ورزشی کار نگاه کنیم (چیزی که ظاهرا بعضی از تماشاگرا فراموش کردن)

    چهارشنبه 15 آذر 1391 - 19:44

  • babak:

    با سلام و تشکر از سایت
    اینکه کلا تماشاچی های ما طرفدار ماشین های ارزون مقابل گرونن قابل توجیه چون اون ماشینا تقریبا تمامن حاصل دسترنج تیون کارای خودمونه که در این شرایط سخت امکاناتی و ... ماشین هاشونو به سطوحی میرسونن که ماشینهای به روزی از برند های معروف دنیا با اون امکانات رو میتونه به چالش بکشه که بسیار هم قابل تحسینه اممممما در مورد الفاظ غیر قابل توجیه که سر رقابت آقایان برنارد و علیزاده زده شدبهتره بعد از محکوم کردنش که هیچ حرفی هم توش نیست عللش رو هم بررسی کنیم .خط استارت!بهترین پورش در کنار اوو لنسر!صدها تماشا گر که با چشم های پر هیجان از مدددتها قبل منتظر دیدن چنین لحظه ایند و دو ورزشکار !! آیا مثلا ترس از باخت باید باعث شه یه ورزشکار رووووی خط استارت مقابل صدها چشم و دل تماشاچی که منتظرن بالاخره یه رقابت دیدنی و نفس گیرو ببین یکیشون خیلی راحت در اون لحظه انصراف بده .اونم روی خط استارت!!درسته که راننده این حق رو داره و تماشاگران هم 100% حق توهین ندارند اما آیا احترام رو فقط باید از تماشاچی ها انتظار داشت!آیا روحیه ورزشی تا سردروازه باخت کشیده میشه و اونجا که ترس از باخت به میون میاد باید شاهد تبدیل روحیه ورزشی به روحیه خودبینی و پشت کردن خودخواهانه به تماشاگران بود!

    پنجشنبه 16 آذر 1391 - 11:56

  • سجاد:

    با سلام و خسته نباشید
    من از طرف کلی مشتاق و کسانی که واقعا برای مسابقات اتومبیلرانی لحظه شماری میکنند صحبت میکنم.
    آیا واقعا این رسم جوانمردی است که به کسی که نتوانسته انتظارات دیگران را برآورده کند ناسزا بگویند و او را در جلوی کلی آدم و تماشاگر و از همه مهم تر جلوی خانواده اش تحقیر کنند . اصلا همه ی این ها به کنار کسی که تنها یا با دوستانشان می آیند آیا فکر این را نمیکنند که ممکن است کسان دیگر با خانواده یا آشناهایشان بیایند.
    با این کار ممکن است نوجوان یا جوانی که کلی ذوق و شوق اتومبیلرانی را دارد دیگر نتواند به این مسابقات بیاید دلیل آن هم این است که خانواده او به علت کنترل نبودن مسابقه به او اجازه این کار را ندهند
    با تشکر

    پنجشنبه 16 آذر 1391 - 17:19

  • سورنا:

    جناب آقای دلجو
    با سلام
    احتراما اینجانب به عنوان تماشاگر و عضو کوچکی از خانواده اتومبیلرانی به نظرات شما احترام میزازم ولی اینکه پورشه حرکت نکرد و باید بگم که کامپیوتر ماشین به مشکل خورده بود حالا راست و دروغش به من مربوط نیست
    من نظرات دوستان را در بالا خوندم ولی متاسفانه نتونستن منظورشونو به شما برسونن
    در کل همه ی ما از این ناراحتیم که شما خیلی بد اعتراضتونو نوشتید و واقعا جای تاسف داره چون خودتونم خوب میدونید که اگر تماشاگر نباشه مسابقه هیچ معنایی نداره
    در پایان نمیدونم دوستان حرکت آقای علیزاده توی ماشین و که با دست به تماشاگر نشون دادو دیدن یا نه ولی بنده نامه اعتراضی آماده کرده ام که تا الان 24 امضا خورده و در مسابقه بعد از تماشاگرانی که بودند و حرکت آقای علیزاده را دیدند میخواهم که امضا کنند تا بدست مسئولین فدراسبون و وزارت ورزش برسانم. تا آقای دلجو که برای من خیلی عزیز هستی و همه میدونن که اگر شما نبودی درگ هم نبود . متوجه بشی که یک طرفه قضاوت کردن کار درستی نیست. با تشکر

    ---------------------
    پاسخ:

    با سلام خدمت شما دوست عزیز،

    پیرو صحبت شما , در ابتدا باید بگویم که این گزارش نظر شخصی بنده نبوده , وهمانطور که در گزارش می بینید به درخواست جمعی از رانندگان بوده . درضمن روز پنج شنبه مورخه 91/09/16 هفته نامه خودرو امروز و دنیای خودرو این مطلب را به چاپ رسانده اند.
    جناب سورنا توجه داشته باشید که باید در محیط ورزشی تماشاچی و ورزشکار بارعایت اخلاق و منش ورزشکاری از دامن زدن به صحبتهای نا سالم و طرح مسائلی که سطح این مسابقات را در حد یک رقابت خیابانی تنزل میدهند بپرهیزند.
    بی منت تا امروز با تمام فشارها و کارشکنیهایی که بوده برای ارتقاء این رشته ورزشی سعی وتلاش نموده ام و هیچگاه یکطرفه قضاوت نکرده ام.

    باسپاس
    دلجو

    جمعه 17 آذر 1391 - 21:45

  • رادمهر:

    با سلام
    من وقتی نظرات بعضی از دوستان را میخوندم تعجب میکردم , کی گفته که مسابقه حتما باید هم تشویق و هم هو کردن داشته باشه متاسفانه ما اشتباهات خودمان را حتما باید به نحوی توجیه کنیم
    خودتون را جای آقای علیزاده بگذارید , اگر جلوی خانواده به شما توهین بشه باز هم از این جور نظرات میدادید. بنده خدا گناه کرده ماشین گرون داره . حتی اگر تعمدا حرکت نکرده حالا به هر دلیلی این مجوز نمیشه که ما به اون بنده خدا توهین کنیم

    سه شنبه 21 آذر 1391 - 17:27

  • navid:

    مسابقه ی بعدی کیه؟
    چجوری میشه فهمید مسابقس ؟؟

    ----------------------------------------------------
    پاسخ :

    تاریخ مسابقه بصورت خبرنامه برای شما ارسال میشود.

    پنجشنبه 30 آذر 1391 - 13:59

  • وحید:

    درود
    خب اینم از لنسر عزیز و راننده قهرمانش من بهش تبریک میگم هر چند حواشی این خبر شاید واسه کمرگ کردن پیروزی ژاپنی سوارها باشه مخصوصا واسه میتسوبیشی سوارهای ایران زمین و عاشقهای همیشگی آن خیلی ناراحتم که لنسر جی ال ایکس اتوماتیکم رو بخاطر نیاز مالی یک ماه پیش فروختم خدا قسمت کنه یه اوولوشن تمیز گیرم بیاد دعا کنین بازم به همه تبریک میگم
    خبرهای این جوری را برام بفرستین ممنون میشم و با تشکر از سایت خوبتون ممنون
    وحید وفاییان

    سه شنبه 12 دی 1391 - 19:43

  • شاهین:

    آقای دلجو با سلام و عرض ادب
    به نظر من شما کمی تعصبی به قضیه نگاه میکنین.در این باره که تماشاچیان در مورد توهین به راننده پورشه پانامرا(آقای علیزاده) صد در صد مقصر هستند جای هیچ شکی نیست.ولی شما خودتون رو جای تماشاچی ها بگذارید.تماشا چیانی که منتظر دیدن بهترین لحظه این مسابقه بودند یعنی یک لنسر تقویت شده در کنار یک پورشه تمام عیار.از نظر امکاناتی که هیچ گونه امکاناتی نبود.هوا نسبتا سرد بود.جای نشستن نبود.جلوی خط استارت به قدری شلوغ بود که نمیشد به راحتی ایستاد به طوری که خیلی از تماشاچیان از روی تپه صد متر اونورتر مسابقه را نگاه میکردند.اما با این مشکلات مردم منتظر لحظه استارت بودند.پس از شروع مسابقه در اوج ناباوری لنسر به تنهایی حرکت کرد که دلیل این کار را نقص فنی پورشه اعلام کردند.اما پس از دقایقی راننده پورشه اقدام به تایم گیری غیر رسمی کرد.اگر پورشه مشکل داشت چگونه پس از دقایقی اقدام به حرکت و ثبت رکورد تازه شد که به قول خودتان رکورد تازه ای برای پانامرا توربو در کشور است.اگر مشکل نداشت پس علت حرکت نکردن راننده پورشه(آقای علیزاده)چه بوده؟
    با سپاس فراوان از زحمات شما
    شاهین غفاری نژاد

    شنبه 23 دی 1391 - 13:51

  • امین:

    با عرض سلام
    واقعا از حرکت زشت و زننده تماشاگران متاسفم اگر تماشاگران جای مسعود علی زاده بودند تحمل این همه توهین رو داشتن؟؟

    دوشنبه 25 دی 1391 - 07:21

▼ ارسال نظر


اشتراک خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




صفحه CarXR در فیس بوک
حساب کاربری CarXR در توییتر
صفحه رسمی CarXR در اینستاگرام
سیستم صوتی گراند زیرو
اولین کلینیک تخصصی بدنه اتومبیل در ایران
روغن موتور پترونول
جرمن هلدینگ : فروش انواع مکمل های سوخت
انجمن گفتگوی تخصصی خودرو
کار ایکس آر : مالک جدید کار ایکس وان