Loading...
شما اینجا هستید: خانه » صفحه خبر

 

اعلام نتايج مسابقه درگ (شتاب 400 متر) 6 بهمن

لنسر نقره ای رنگ برناد عیوضی نیز در اولین زمان گیری دچار نقص فنی شد و از رویارویی با پورشه های پیشتاز باز ماند.
اعلام نتايج مسابقه درگ (شتاب 400 متر) 6 بهمن

 

به گزارش CarXR.ir : جمعه گذشته ، بوستان ولایت تهران برای پنجمین بار در سال 91 میزبان برپایی رقابت برای قهرمانی درگ سال بود. 35 شرکت کننده در قالب چهار کلاس ریس استریت، شش و هشت سیلندر اتمسفریک ، GT و SUPER GT در این رقابت ثبت نام کرده بودند که با رعایت قوانین ، زودتر از ساعت 9 در محل حاضر شدند و در مسابقه حضور یافتند.در کلاس ریس استریت، تنها گلف قرمز رنگ نسل یک محمد رفان ، توانایی مقابله با پراید های BP را داشت که با سطوح تجهیزاتی مختلفی در این کلاس حاضر بودند.نقص فنی مانع ثبت دومین زمان توسط پراید BP حسین حجتی و گلف محمد رفان شد با این حال این دو راننده در پایان به رده های اول و دوم دست یافتند و سکوی سوم نیز نسیب محمد علی فتاحی با خودروی پراید شد.کلاس شش سیلندر و هشت سیلندر اتمسفریک بار دیگر به محلی برای قدرت نمایی خودروهای آمریکایی در برابر نمایندگانی از سرزمین آلمان مبدل شده بود، کارن مگردومیان با ب ام و E30 تارگا خود علیرغم تغییر ستاپ در بهبود تایم خود در مقایسه با رقابت قبلی ناکام بود اما همچنان سریعترین مرد میدان بود و با اختلافی در حدود37 صدم ثانیه نسبت به کاماروی آبی رنگ حسن جلیلی به مقام اول دست یافت و مهدی علی اکبری نیز با اختلاف 11صدم ثانیه در رده سوم از خط پایان گذشت.چهارسیلندر های توربو در کلاس GT خودروهایی نظیر گلف توربو فرهاد صالحی، مزدا 323 توربو، تویوتا سلیکا و پژو 205 توربو را در بر می گرفتند.فرهاد صالحی قبل از آغاز مسابقه با نقص فنی گیربکس دست و پنجه نرم می کرد و حسین حجتی نیز با مشکل فنی در لیور دنده مواجه شده بود.با این حال در پایان بار دیگر مقام اول به مزدا 323رسید و رده های بعدی نیز نسیب آئودی تی تی و تویوتا سلیکاشد.در کلاس SUPER GT لنسر اولوشن سفید رنگ ابولفضل مرادی برای شرکت در رقابت آماده نبود و خودروی نقره ای رنگ برناد عیوضی نیز در اولین زمان گیری دچار نقص فنی شد و از رویارویی با پورشه های پیشتاز باز ماند.در حالی که مسئله تاخیر اولیه مرسدس CL63 مهدی کاویان همچنان در آغاز حرکت مشکل ساز بود،محسن مشهوری با ب ام و X6 V8 موفق با اختلاف اندکی نسبت CL63 از خط پایان گذشت و پس از مسعود علیزاده، نوید مردانی و مهدی کاویان به مقام چهارم این کلاس بسنده کرد.در پایان مسابقه پورشه پانامرا به رانندگی مسعود علیزاده و نوید مردانی به صورت نمایشی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در این رقابت غیر رسمی ، علیزاده موفق به ثبت زمان 11.80 ثانیه شد که سریع ترین زمان ثبت شده توسط پورشه پانامرا توربو در کشورمان محسوب می شود. در پایان ضمن اعلام نتایج از تمامی علاقه مندان ، شرکت کنندگان، تماشاگران، خبرنگاران ، تیم اجرایی و کلیه افرادی که به نوعی در برگزاری این مسابقه نقش داشتند، تشکر و قدردانی می نماییم.

 

کلاس ریس استریت

 

1- حسین حجتی پراید 14.94 امتیاز25

2- محمد رفان گلف 15.77 امتیاز 18

3- محمد علی فتاحی پراید 15.94 امتیاز 15

4- علیرضا صفرخانی پراید 16.28 امتیاز 12

5- مهدی حجتی 405پژو 16.60 امتیاز 10

6- محمدبرادران گلف 16.66 امتیاز 8

7- آرین هارتوریان پراید 16.90 امتیاز 6

8- ستار نتاج پراید 17.06 امتیاز 4

9- میلاد اسعدی پراید 17.91 امتیاز 2


کلاس شش و هشت سیلندر اتمسفریک

 


1- کارن مگردومیان بی ام و 14.08 امتیاز 25

2- حسن جلیلی کامارو 14.45 امتیاز 18

3- مهدی علی اکبری پونتیاک 14.56 امتیاز 15

4- علی جودکی پورشه باکستر 15.20 امتیاز 12

5- پدرام حقیقی جنسیس 15.43 امتیاز 10

6- آندره کاراپتیان دوج 15.44 امتیاز 8

7- مهدی رجب زاده کامارو 16.06 امتیاز 6

8- امیر حسین کاظمی بیوک 16.52 امتیاز 4

پوریا حمزه لوئی بی ام و 16.52 امتیاز 4

9- محمد رضا بیات کامارو 16.80 امتیاز 2

10- حمیدرضا طهماسبی کامارو 16.85 امتیاز 1

11- محمد یزدان مهر وانت شوی 17.86

 

کلاس جی تی


1- مهدی گزستانی مزدا 14.10 امتیاز 25

2- مرتضی شادفرخ آئودی 14.80 امتیاز 18

3- علی رضوی تویوتا سلیکا 15.11 امتیاز 15

4- امیر حسین میرزایی تویوتا کرولا 15.14 امتیاز 12

5- حسین حجتی پژو 205 15.19 امتیاز 10

6- مهدی حجتی پژو 405 15.24 امتیاز 8

7- جواد زرنگ پراید توربو 15.33 امتیاز 6

8- کامبیز شفیعی پراید 15.43 امتیاز 4

9- فرشید ساعت ساز گالانت 16.37 امتیاز 2

10- فرهاد صالحی گلف 18.60 امتیاز 1


کلاس سوپر جی تی


1- مسعود علیزاده پورشه پانامرا 12.17 امتیاز 25

2- نویدمردانی پورشه پانامرا 12.71 امتیاز 18

3- مهدی کاویان بنز 13.29 امتیاز 15

4- محسن مشهوری 13.46 امتیاز 12

5- رضا عزیزی پراید اتمسفریک 15.56 امتیاز 10


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صفحه 1 از 22123456»»


نظرات

 

  • پژو:

    آقا به نظرم پدیده این مسابقه اون 405 اتمسفر تیون شده حسین حجتی بود که با توجه به شرایط وزنی و اینا واقعاً سرحال و کوک بود. واقعاً تیونر قوی هستش.

    دوشنبه 9 بهمن 1391 - 20:01

  • Rock:

    آقا چرا کسی در کلاس Race street به حسین حجتی نمی رسه؟ مگه چی تو اون ماشین هست؟ شاید باید دقیق چک بشه!!!
    چون تایم با این اخنلاف فاحش یا تقلب یا تبحر!

    پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 10:36

  • hadi:

    مسابقه درگ بعدی چه زمانی خواهد بود؟
    متاسفانه هیچ نظم خاصی وجود نداره

    --------------
    پاسخ :
    با سلام خدمت شما دوست عزیز، تاریخ مسابقه بعدی 11 اسفندماه است.

    شنبه 28 بهمن 1391 - 13:22

  • Yahya:

    جرا مثل دفعه های قبل نتوانستیم از حصار ها و نرده ها به آن طرف بیاییم مثل مسابقه ی 30 تیر مگر چه شده ؟

    یکشنبه 13 اسفند 1391 - 18:25

▼ ارسال نظر


اشتراک خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




صفحه CarXR در فیس بوک
حساب کاربری CarXR در توییتر
صفحه رسمی CarXR در اینستاگرام
سیستم صوتی گراند زیرو
اولین کلینیک تخصصی بدنه اتومبیل در ایران
روغن موتور پترونول
جرمن هلدینگ : فروش انواع مکمل های سوخت
بورس خرید و فروش لوازم تیونینگ
کار ایکس آر : مالک جدید کار ایکس وان