Loading...
شما اینجا هستید: خانه » صفحه خبر

 

BRT II 650 EVO زیبایی و قدرت بالا و خط و نشان کشیدن برای رقبا

پورشه 911 توربو که این بار ...
BRT II 650 EVO زیبایی و قدرت بالا و خط و نشان کشیدن برای رقبا

پورشه 911 با 650 اسب بخار و 900 نیوتن متر ...


پورشه 911 دگرگون شد اما باز هم به مثل همیشه به اتومبیلی زیبا و چشمگیر تبدیل شد، از کارهایی که با تازگی توسط تیونر این خودرو بر روی آن به انجام رسیده است علاوه بر بهینه سازی کیت بدنه و بالا بردن آیرودینامیک این خودرو، بالا بردن قدرت آن بوده که خود از مهم ترین کارهایی می باشد که بر روی این اتومبیل به انجام رسیده است.

BRT II-650 Evo حالا شهرت جهانی پیدا کرده است از کارهایی که بر روی پیشرانه این خودرو به انجام رسیده است می توان به ساخت منیفولد جدید- سیستم اگزوز ریسینگ جدید- چرخ دنده های جدید PDK – ست کردن دو توربوی بزرگ- اصلاحاتی بر روی کیت بدنه خودرو و ...

تغییراتی که در بالا بدان ها اشاره شد 150 اسب بخار و 150 نیوتن متر بهبود قدرت و گشتاور برای این اتومبیل داشته اند البته تیونر این اتومبیل بسیار زیاد بر روی سیستم زیربندی این اتومبیل برای بهتر راندن در پیست کار کرده است که سوار شدن این اتومبیل باید خیلی خواستنی باشد...!!!

برای بالا بردن 150 اسب بخار بیشتر از Motronic و توربوهای VTG race بزرگ تر برای تولید بوست بیشتر و در نتیجه قدرت بیشتر استفاده شده است، از کارهایی که باید حتما بدان ها اشاره کرد سیستم اگزوز جدید استیل این خودرو می باشد که در هر طرف 2 لوله اگزوز از انتهای اتومبیل به وضوح دیده می شود، هدرز و منیفولد هوای اسپرت و سیستم هواکشی فوق حرفه ای که برای این اتومبیل ساخته و پرداخته شده است صدایی شنیدنی به این اتومبیل تقدیم کردند.

برای خنک کردن بهتر از اینترکولر بزرگ تر بهره گرفته شده است و همه این تغییراتی که ما در جملات بالا بدان ها اشاره کردیم باعث شدند تا صفر تا 200 کیلومتر این خودرو به 9 ثانیه و بالاترین سرعت آن به 335 کیلومتر برسد.

 

چرخ دنده های PDK که برای این اتومبیل در نظر گرفته شده اند 30 درصد در تولید گشتاور بالاتر این خودرو موثر بوده است این جعبه دنده و صفحه ای که برای آن در نظر گرفته شده فقط برای استفاده در ریس و لانچ کردن می باشد و پرفورمانس بالایی به این اتومبیل می دهد و تعویض دنده ها سریع تر و کامل تر می باشد.

بدنه این خودرو هم که توسط تیونر کاملا مورد بازبینی قرار گرفته است چه در طراحی سپر جلو و بادخورهای تایرها و طراحی لیپ خوب و حرفه ای برای بالا بردن آیرودینامیک چه در طراحی رکاب های خودرو و سپر عقب و بادخورها و دیفیوزر و بالچه عقب که همه این اجزا آیرودینامیک این خودرو را بالا می برند و این اتومبیل را به یک ورژن پیستی بی همتا تبدیل می کنند.

برای این خودرو از رینگ های 3 تکه فورجد بسیار سبک استفاده شده که قابلیت بالایی برای مسابقه را دارند پهنای این رینگ ها در جلو 8.5 و در عقب 12 اینچ می باشند که در جلو با تایرهای 245/30/ZR 20 و در عقب تایرهای 325/25/ZR 20 این رینگ های حرفه ای را ساپورت می کنند.

سیستم تعلیق این خودرو ریسینگ قابل تنظیم می باشد که این هم به انتخاب Speed ART بر روی این اتومبیل نصب شده است که البته هم تنظیم خیابانی و هم ریسینگ دارد و تغییرات کوچکی هم داخل اتومبیل انجام شده است که آنها عبارتند از ترکیب رنگ مشکی و قرمز می باشد که البته این رنگ قرمز انتخابی می باشد خریدار می تواند رنگ دیگری را انتخاب کند، داخل کربن به رنگ قرمز و دوخت های صندلی و فرمان و ... به همین رنگ می باشد، کمربند ایمنی این خودرو و نمایشگرهای این اتومبیل هم به همین رنگ طراحی و ساخته شده اند، فرمان این خودرو 340 میلی متری مجهز به شیفترهای PDK می باشد، نمایشگر بوست این خودرو هم تا 1.8 بار را نشان می دهد که از قدرت و تولید بوست بالای این خودرو صحبت می کند.

 

 

برگردان و نوشته : امیرحسین پورسینا Amir@carxr.ir


▼ ارسال نظر


اشتراک خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




صفحه CarXR در فیس بوک
حساب کاربری CarXR در توییتر
صفحه رسمی CarXR در اینستاگرام
سیستم صوتی گراند زیرو
اولین کلینیک تخصصی بدنه اتومبیل در ایران
رویال دیزاین
روغن موتور چمپیون
مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس
طراحی و ساخت هدرز
انجمن گفتگوی تخصصی خودرو
کار ایکس آر : مالک جدید کار ایکس وان