قوانین کلاس اختصاصی خودروهای 1600 سی سی ساخت داخل

به گزارش CarXR.ir به نقل از فدراسیون :
1- کم کردن ارتفاع کف اطاق نسبت به سطح زمین آزاد است.
2- تغییر در فشار ریل سوخت آزاد است ولی تغییر در تعداد سوزن انژکتورها باید مطابق کارخانه سازنده باشد.
3- تغییر در نوع و سایز دریچه گاز و منی فولد ورودی هوا و یا جایگزین کردن آن به هر شکل ممنوع می باشد.
4- تغییر در کامپیوتر سوخت رسانی ازاد است ولی باید سیم کشی فابریک تغییری نداشته باشد( سوکت ها فبریک کارخانه باشد ).
5- تغییر در منی فولد خروجی ( اگزوز )آزاد می باشد.
6- تغییر در حجم موتور ممنوع می باشد و سایز پیستون باید حداکثر تعمیر اول باشد .
7- رینگ و لاستیک باید سایز کارخانه سازنده باشد تردویر لاستیک باید مطابق لاستیک کارخانه باشد.
8- نصب رول بار الزامی است و باید مطابق عکس روبرو باشد.
9- تغییر در فیلتر هواکش بلامانع است ولی هواکش باید فابریک کارخانه باشد.
10- تغییر در تعداد دندانه های داخل گیربکس و ضریب گیربکس و دیفرانسیل آزاد است به شرط اینکه پوسته گیربکس و دیفرانسیل مال همان کارخانه سازنده خودرو باشد و متعلق به همان خودرو باشد.
11- نصب قفل دیفرانسیل ممنوع می باشد.
12- تغییر در بدنه خودرو به هر نوع ممنوع می باشد و باید مطابق فرم کارخانه باشد.
13- فقط تعویض صندلی های جلو به صندلی های مسابقه ای آزاد می باشد و صندلی های عقب نباید تغییر و یا حذف شوند.
14- وزن خودرو باید مطابق وزن کارخانه باشد و تمام قسمتهای داخل باید به شکل فابریک کارخانه و با عملکرد صحیح باشد.
15- تقویت سیستم ترمز جهت ایمنی بیشتر آزاد می باشد ولی حذف در سیستم ترمز ممنوع است .
16- شماره موتور و شماره شاسی باید با مدارک خودرو مطابقت داشته باشد.
17- کلیه مواردی که درباره آنها توضیحی داده نشده است باید مطابق کارخانه سازنده باشد.
18- در موارد مغایرت قطعات : ملاک فابریک بودن (کارخانه سازنده خودرو می باشد نه قطعات موجود در بازار).
19- تغییر در ماهک گیربکس و دسته دنده آزاد است (نصب شیفتر بلامانع است).
20- نصب کمربند ایمنی با چهار نقطه اتصال الزامی می باشد.
تاریخ: یکشنبه 21 فروردین 1390 - 19:32
بازدید: 1534
بخش: اخبار ماشین
برچسب ها: معاینه فنی, مسابقه سرعت, هیئت استان تهران, فدراسيون موتورسواري واتومبيلرانی, ثبت نام, کارت عضویت, قوانین کلاس اختصاصی1600سی سی