Loading...
شما اینجا هستید: خانه » صفحه خبر

 

نماینده ام جی در ایران دوم شد.

نماینده ام جی در شاخص رضایت مشتریان...
نماینده ام جی در ایران دوم شد.

نماينده ام جي در ايران دوم شد

 نماينده ام.جي در ايران در رتبه بندي شرکت هاي خدمات پس از فروش کشور، دوم شد.

 

به گزارش CarXR.ir به نقل از موج، شرکت خدمات پس از فروش "مديا قشم" ارايه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ام.جي در ايران‌ توانست در اولين دوره حضورش و در بين 19 ارائه‌دهنده خدمات شرکت هاي خودروسازي داخلي به عنوان دومين شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش دست يابد.

اين شرکت همچنين در بين دسته بندي شرکت هاي با کمتر از 30 نمايندگي مجاز توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

بر اساس اين گزارش، نماينده ام.جي در شاخص رضايت مشتريان نيز پس از تويوتا و بنز مقام سوم را بدست آورد.

هر ساله شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران به عنوان بازوي اجرايي وزارت صنايع و معادن وضع خدمات پس از فروش صنعت خودرو را در سه حوزه شبکه نمايندگي هاي مجاز خودرو، سيستم مديريت ارائه خدمات در شرکت‌هاي عرضه کننده و وضعيت رضايت مندي مشتريان از تعميرگاه‌هاي مجاز خودرو را مورد ارزيابي و بررسي قرار مي دهد.

در اين ميان ارزيابي خدمات پس از فروش صنعت خودرو در سال 89 ماحصل بيش از 204 هزار نفر ساعت کار مستمر کارشناسي بر اساس دستور‌العمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو مصوب و ابلاغ شده شوراي سياست گذاري خودرو انجام شده است. نتايج حاصله از اين ارزيابي‌ها در راستاي دستيابي به اهداف تعيين شده در آيين ‌نامه‌هاي ارتقاي کمي و کيفي خدمات پس از فروش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طي اين ارزيابي که در آن شاخص هاي مورد نظر شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران بسيار سخت گيرانه‌تر از دوره گذشته بود، "ايساکو" شرکت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو توانست جهش خود براي سال جاري را به اثبات برساند.



▼ ارسال نظر


اشتراک خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




صفحه CarXR در فیس بوک
حساب کاربری CarXR در توییتر
صفحه رسمی CarXR در اینستاگرام
سیستم صوتی گراند زیرو
اولین کلینیک تخصصی بدنه اتومبیل در ایران
رویال دیزاین
روغن موتور چمپیون
مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس
طراحی و ساخت هدرز
انجمن گفتگوی تخصصی خودرو
کار ایکس آر : مالک جدید کار ایکس وان