Loading...
شما اینجا هستید: خانه » صفحه خبر

 

پاگانی Huayra 2012 یک High performance واقعی ...

پاگانی از سوپر اسپرت های ایتالیایی می باشد که قلب آن ...
پاگانی Huayra 2012 یک High performance واقعی ...

Pagani Huayra اعجوبه ای دیگر از آقای پاگانی !!

به گزارش CarXR.ir : پاگانی سوپر اسپرت ایتالیایی که در آن قلب تپنده اشتوتگارتی می تپد از خودروهایی است که به جرات می توان گفت در زمره چند سوپر اسپرت برتر در دنیای سوپر اسپرت ها می باشد، مدل قبلی این خودرو را با کد C9 می شناسید اما این مدل که به تازگی معرفی شده است اسمش را به خوبی معنی کرده و طوفانی عظیم به راه انداخته است.

Huayra در نمایشگاه ژنو 2011 جانشین زوندای معروف و قلدر شد نام این خودرو افسانه ای می باشد و تقریبا آنچه در جاهای مختلف بیان شده است به معنی پروردگار بادها و ... می باشد، طوفان پاگانی با پیشرانه 12 سیلندر تویین توربوی خود نفس های همه علاقه مندانش را در سینه شان حبس کرده است، تمامی تست ها بر روی این پیشرانه انجام گردیده است و جوب مثبت از آن گرفته است.

.

پیشرانه این خودرو 5980 سی سی حجم دارد و محصول AMG می باشد این پیشرانه به 2 توربو شارژ مجهز شده است و 700 اسب بخار قدرت و 1000 نیتن متر گشتاور دارد، پاگانی خود افزوده که بالاترین و بهترین راندمان را از موتور این خودرو گرفتیم و این را در زمان راندن این خودرو متوجه خواهید شد.

جعبه دنده جدیدی برای این خودرو طراحی و ساخته شده است که 7 دنده به مانند لامبورگینی می باشد، جعبه دنده این خودرو 7 SPEED SEQUENTIAL CROSS به همراه سیستم AMT ROBOTIC می باشد، انتقال قدرت این خودرو هم که بر روی چرخ های عقب می باشد.

سرعت این خودرو از 224 مایل هم تجاوز کرده و وزن کمتر این خودرو نسبت به زوندا باعث شده تا توانایی های بیشتری نسبت به آن داشته باشد برای این خودرو سیستم کلاچ دوپلیت حرفه ای درنظر گرفته شده است که وزن کل سیستم کلاچ این خودرو 70 کیلوگرم می باشد وزن این خودروی قدرتمند 1350 کیلوگرم می باشد.

دلیل سبک بودن وزن این خودرو آن است که در ساخت این خودرو از مواد فوق العاده سبک مانند تیتانیوم کربن بهره گرفته شده است، ساخت این خودرو به مانند هواپیما و سازه های آن به همان ترتیب می باشد سیستم اگزوز این خودرو هم تیتانیومی و به وزن 10 کیلوگرم می باشد، بدنه این خودرو هم که از فیبر کربن ساخته شده است.

طراحی این خودروی موتور عقب بسیار دینامیکی می باشد و اینکه برای خنک شدن پیشرانه در دماغه خودرو از دو رادیاتور بزرگ بهره گرفته شده است، برای بهتر راندن و هندلینگ بهتر این خودروی دیفرانسیل عقب 56 درصد وزن بر روی عقب و 44 درصد بر روی جلوی این خودرو می باشد.

.

مخزن سوخت این خودرو 85 لیتر گنجایش دارد که از مواد نسوز و ضد ضربه و ... ساخته شده است لازم بذکر است که پیشرانه این خودرو به کد M158 ساخته شده توسط AMG به سفارش پاگانی می باشد و ابعاد این خودرو برابر با 4605 میلی متر طول – 2036 میلی متر عرض و 1169 میلی متر ارتفاع می باشد.

 

 

برگردان و نوشته : امیرحسین پورسینا Amir@carxr.ir



▼ ارسال نظر


اشتراک خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




صفحه CarXR در فیس بوک
حساب کاربری CarXR در توییتر
صفحه رسمی CarXR در اینستاگرام
سیستم صوتی گراند زیرو
اولین کلینیک تخصصی بدنه اتومبیل در ایران
رویال دیزاین
روغن موتور چمپیون
مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس
بورس خرید و فروش لوازم تیونینگ
کار ایکس آر : مالک جدید کار ایکس وان