Loading...
شما اینجا هستید: خانه » صفحه خبر

 

Prior Design بی ام و M3 2010 را تکاند ...!!!

پریور دیزاین این بار بادی کیت بی ام و M3 2010 را بهینه سازی کرد و شما با دیدن آن ...
Prior Design بی ام و M3 2010 را تکاند ...!!!

Prior Design این بار به سراغ بی ام و M3 رفت


به گزارش CarXR.ir : بار دیگر پریور دیزاین میل به بهینه سازی یک اتومبیل کرد و این بار برای این هدف مهمش بی ام و M3 یکی از خوش اسپرت ترین اتومبیل های دنیا را انتخاب کرد که حال به کارهای این تیونر بزرگ می پردازیم.

این خودرو M3 مدل روز می باشد که در نگاه اول شبیه به بی ام و های M3 رایج در بازار خودرو می باشد این خود از استاندارد کار کردن و طراحی مطابق استانداردهای بی ام و توسط این تیونر سخن می گوید، تیونر بزرگ این خودرو به طور مطلق با تیم خبره خود بر روی این خودرو کار کرده اند.

 

M3 GT2 واقعی یا غیر واقعی ؟!

 

کیتی که تیونر این خودرو برای این خودرو در نظر گرفته است واید بادی یا بدن پهن می باشد که در نمای ظاهری شباهت زیادی به GT2 دارد، چهره فوق حرفه ای این بی ام و مدیون طراحی فوق حرفه ای متخصصان پریور می باشد در نمای جلو علاوه بر حفظ چهره این خودرو شاهد طراحی سپر جدید با ورودی هواهای بزرگ تر هستیم که برای بالا بردن راندمان پیشرانه این خودرو صورت گرفته است.

درب موتور منحنی این خودرو زیبایی خاصی را به این خودرو اهدا کردند و هواخورهایی هم که بر روی آن طراحی شده است در این زیبایی نقش بسزایی دارند و زیبایی نمای جلوی این خودرو را دو چندان می کندو درست شبیه به GT2 های ریسینگ می باشد.

 

گلگیرهای پهن این خودرو نمای جلوی این خودرو را بسیار وحشی کرده اند و پهنای بیش از اندازه این خودرو به دلیل وجود گلگیرهای پهن این خودرو می باشد و این گلگیرها اخیرا به طور مجزا برای این کیت بدنه ساخته شده است از دیگر تغییراتی این خودرو اکسل عقب این خودرو می باشد که چند سانتی متر پهن تر شده است تا تایرها به زیبایی بر سر جای خود قرار گیرند.

رکاب این خودرو هم طراحی فوق دینامیکی و خیلی خوبی را دارد که بر خلاف رکاب اتومبیل های بادی کیت دار دیگر برجستگی زیادی ندارد و با انحنایی خفیف ساخته و پرداخته شده است، در نمای عقب این خودرو سپر عقب جدید به علاوه دیفیوزر جدید بی ام و M3 مورد بحث را حسابی تکانده است بالچه روی صندوق و بالای شیشه عقب بسیار حرفه ای و باد شکن بر روی سقف خودرو به مانند سقف خودرو از فیبر کربن تهیه شده است و در تمامی مراحل ساخت قطعات این کیت بدنه استانداردهای کارخانه خودرو سازی در نظر گرفته شده است.

از دیگر زیبایی های این خودرو رینگ های زیبا و نوارکشی زیبای تیونر خودرو می باشد که لوگوی خود را همراه با خطوط زیبا برای بی ام و های تیون شده خود به یادگار می گذارد، کیت بدنه این خودرو مناسب برای هر گونه اگزوزی ساخته شده است، به غیر از اگزوزهای بی ام و 335 هر مارک از اگزوز را به زیبایی درون خود جای می دهد.

تیونر معروف این خودرو انتخاب آپشن دیگری را برای این خودرو فراهم کرده است که آن هم سیستم کامل اگزوز استیل این خودرو می باشد که در ظاهر درست شبیه به اگزوزهای فابریک M3 می باشند این اگزوز به قیمت 1499 یورو قابل سفارش می باشد.

 

از دیگر نکاتی که باید در این بی ام و بدان اشاره کرد کاهش ارتفاع خودرو می باشد که این مهم با کمک های KW Coil Over صورت پذیرفته استو در همه تنش ها این اتاق را سالم نگه می دارد، تیونر خودرو به مانند همیشه برای ساخت بدنه این خودرو از مواد انعطاف پذیر و نرم و مقاوم مطابق با استانداردهای Tuv آلمان استفاده می کند.

مروری بر قطعات این کیت بدنه :

 

بادی کیت (سپر جلو- رکاب- سپر عقب) 2999 یورو

 

لیپ سپر جلو : 449 یورو

 

درب موتور : 1390 یورو

 

بالچه سقف به علاوه بالچه عقب : 598 یورو

 

سیستم اگزوز : 1499 یورو

 

برگردان و نوشته : امیرحسین پورسینا Amir@carxr.ir



▼ ارسال نظر


اشتراک خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه
آدرس ایمیلتان را وارد کنید




صفحه CarXR در فیس بوک
حساب کاربری CarXR در توییتر
صفحه رسمی CarXR در اینستاگرام
سیستم صوتی گراند زیرو
اولین کلینیک تخصصی بدنه اتومبیل در ایران
رویال دیزاین
روغن موتور چمپیون
مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس
بورس خرید و فروش لوازم تیونینگ
کار ایکس آر : مالک جدید کار ایکس وان